დღე- მესამე:
გავეცანი სტანდარტების და მიზნების რუბრიკას.
ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები და ზმნების კლასიფიკაციას.
ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალიდან გადმოვწერე სტანდარტი შესაბამისი ინდიკატორებით,შევარჩიე მაღალი სააზროვნო უნარებზე გასასვლელად.
ინდიკატორებიდან გამომდინარე მიზნების დაწერა
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
ავირჩიე ერთი ზოგადი კითხვა
ავტვირთე დრაივზე
დღე-მეორე:
გაცნობა ერთმანეთის პროექტის შინაარსის
პროექტის შეტანა გეგმაში
გავეცანით პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტს,რაც დაგვეხმარა პროექტის სისწორეში
პორტფოლიოს შეფასების რუბლიკები-განსაზღვრავს დოკუმენტების სისწორეს
ბუკლეტები(ტექსტის დაკოპირება და სურათების გადმოწერა)
ტექსტბოქსის შექმნა
დავალებად-საინფორმაციო ბუკლეტების შექმნა
დღე-პირველი:
გავეცანით ინტელის სასწავლო კურს
შევქმენით ბლოგი
შევქმენით პორტფოლიო
გავეცანით პორტფოლიოს ჩეკლისტს,რომელიც მიგვითითებს
რა დოკუმენტები გვაქვს შესაქმნელი
გავეცანით 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს
დავალებად-ჩვენს მიერ არჩეული პროექტის მოკლე შინაარსი
Комментариев нет:
Отправить комментарий